måndag, juni 15, 2009

Dagens "Jag blir så arg" 1 & 2

Nummer 1: Kristianstadsbladet kostar en förmögenhet nu för tiden....
T ville köpa Kristianstadsbladet idag eftersom de tog bilder i går när han och Kompis var och tittade på veteranbilar. Vi köpte då Kristianstadsbladet på Rc och det vissade sig att den kostar hela 20 kronor nu för tiden... Den j****a blaskan är inte värd så mycket.

Nummer 2: Sista avsnittet av Greys!!
I onsdags var det sist avsnittet av Grey's anatomy innan sommar uppehållet. Eftersom jag inte var hemma då och vi åt när reprisen var i går så spelade jag in det och såg det idag. Det var ett bra avsnitt men slutet gjorde bara mig så arg, så kan det ju inte sluta!! Jag hade klagat på slutet även om jag bara hade fått vänta en vecka men nu får jag vänta till hösten.

Inga kommentarer: