tisdag, juni 02, 2009

Dagens I-landsproblem.

Vad ska jag ha på mig på lördag när jag ska fira min födelsedag.

Jag hade bestämt mig för att ha min rutiga klänning jag hade på nyår på lördag och en vit klänning med brunt mönster på min riktiga födelsedag den 11 när vi är i Götet. Tidigare i dag när T spelade match så provade jag klänningarna och tre till. Resultatet blev att den bruna och vita klänningen följer med till Göteborg men den rutiga klänningen känns mer höst/vinter än sommar. De tre andra kändes inte rätt heller min studentklänning är för fin, den prickiga (som det kanske blir) kändes så där rolig eftersom jag hade den när jag och T firade fem åroch den sista kändes bara fel. T får väl hjälpa mig om han har lust och tid för jag har varken lust eller pengar att köpa något nytt. Resultatet kommer i bild form senare.

Inga kommentarer: