söndag, juni 07, 2009

Helgen

Fredag: Tog vi det lugnt hela dagen, skönt. På kvällen vid sex kom PA och J hem till oss och vi åt hamburgare och drack gott. Efter maten spelade vi en runda pratmakarna, första omgången blev det lika andra omgången vann jag och T. Efter brädspel blev det tv-spel och Guitar Hero jag var inte med utan kollade bara. Vid tjugo över tolv stack våra gäster och T spelade lite Guitar Hero till innan vi gick och sov.

Lördag: Började med en lugn förmiddag och vid tre kom min och T:s familj. Det dracks kaffe/te, åts kanelgifflar och jag öppnade paket. Vid tjugo i fem gick vi till restaurangen där vi skulle äta. Maten var jätte god och avslutades med en latte. Vid åtta var det fotboll som gällde, då var bara T:s familj kvar. Efter mycket skrik och höga röster slutade matchen som bekant 1-0 till fel lag. Efter matchen blev det lite Wii och sen sängen.

Söndag: Började i min smak för tidigt, jag hade gärna sovit en stund till. Efter en god frukost pratade vi lite innan T:s familj drog vidare till T:s farmor. När de hade åkte stack jag och T till G-gården skolan och röstade. Senare packade vi väskorna till Göteborg och såg lite tennis. Just nu är T i Bjärlöv och ska snart spela match. Jag är hemma för att jag inte tycker vädret inbjuder till fotboll. När T kommer hem ska vi äta och kanske se en film.

Inga kommentarer: