söndag, mars 22, 2009

Jäsp!!

Hur blev det nu i går?? Blev det utgång?? Svaret är att det blev en kanon kväll med utgång…

Trotts att det bara var jag, T och P så blev det en rolig förfest (eller vad man ska kalla det). Vi åt först hemmagjort tortilla pizza och efter det spelade T och P lite Wii. Efter spelandet blev det lite musik. Vid elva tog vi bussen till stan och vi var ensamma på bussen, vilket var lite kul faktiskt. Det blev Grand som jag hoppats på och även A som är 20 kom in... Det var en jätte rolig kväll men vid ett insåg jag att detta var något jag borde undvikit för jag var JÄTTE trött och pallade inte dansa. Jag och T tog bussen hem vid två. Runt tre släckte vi och sov, trotts denna sena timme sova varken jag eller T speciellt länge så nu är jag trött igen...

Inga kommentarer: