lördag, mars 14, 2009

Helgen

Fredag: I går tog vi det bara lugnt såg på tv och spelade lite Wii. Jag var en runda i E-röd för att hämta lite rekvisita till en samling jag ska ha på förskolan. När jag var hemma vid halv sju stod T vid spisen och en stund senare åt vi fisksoppa, gott. Under tiden vi åt såg vi på Kvarteret skatan säsong två. Efter det såg vi på Let's dance och drack kaffe och åt popcorn. I pausen spelade vi en runda Mario party, vi blev dock inte klara innan del två av Let's dance började så vi avslutade efter det. Efter vi spelat klart var det sängen som gällde, så skönt för jag var trött.

Lördag: Idag ska vi hem till M och MK senare för att se på finalen i Melodifestivalen. Anden och J ska också med. Vi kommer köra bil vilket är skönt för då är vi inte beroende av bussar, något vi varit annars. Det kommer bli trevligt, mycket snack och kanske något gott att äta, typ chips. Vem som vinner i kväll får vi ju se men jag hoppas på Alcazar för då vinner jag vår interna vadslagning i familjen. T vinner om Caroline af Ugglas vinner...

Söndag: Vet jag inte riktigt vad som händer T ska spela tennis och nog vara med kompis så jag får väl sitta hemma och ha tråkigt eller nått... Har lite och skriva så jag får väl göra det. Annars blir det nog en ganska innehållslös dag...

Inga kommentarer: