onsdag, mars 04, 2009

Lilla Edet kräpp...

Jag var inne på Blondinbellas blogg idag, skäms lite och läste ett inlägg hon skrivit om hur pinsamt hon tycker det är att köpa toapapper. Det var ganska löjligt tycker jag att hon skämdes för en sådan sak. Visst hon är känd och så men vem f*n bryr sig om hennes inköp av toapapper, alla köper toapapper. Det är ungefär som när man var yngre började köpa bindor och tyckte det var sjukt pinsamt, men efter ett tag var det en helt naturlig grej att köpa, samma sak med kondomer (ok det är lite pinsamt fortfarande). Men kom igen toapapper, jag känner folk som köper storpack av den varan utan att skämmas ett dug. Det är kanske jag som är "otjejig" som tycker det är fjantigt, ni får bli arga på mig, men jag står för min åsikt det är INTE pinsamt att köpa toapapper...

3 kommentarer:

Anna sa...

Nej, det är inte pinsamt att köpa toapapper!

Anonym sa...

åååå nej? blondinbella bajsar!! kan det vara sant? läste också det inlägget och tänkte sammma som dig! men det är häftigt att handla toalettpapper ;) hihi...

Anonym sa...

Haha, Jag har hört på omvägar att flickor inte bajsar så Johanna tyvärr, det måste vara någon som hackat hennes blogg;)