söndag, mars 08, 2009

Gårdagens spelkväll

I går var M och MK här och vi åt basilikakyckling med klyftpotatis och currysås. Mycket gott blev det, hade vitlök i kycklingen också vilket gjorde det lite godare. Dryck till var vin för min och M:s del och T och MK drack cola. Efter maten spelade vi "Hur fan visst du det?" ett jätte roligt frågespel som T fick i födelsedagspresent av J och anden. Vi spelade två omgångar M vann första och jag den andra. Efter det blev det Wii först spelade vi Mario & Sonic at the Olympic Games vilket gick så där för mig men jag spelade inte så mycket. När vi sprungit och simmat blev vi sugna på Mario kart, vi tävlade i lag och jag och min T vann!! Vid ett (tror jag det var) åkte M och MK hem efter en väldigt rolig och trevlig kväll....

Nedan kan ni se lite bilder!!

Inga kommentarer: