lördag, november 15, 2008

Har de läst min blogg??

För ca tre månader sedan skrev jag och klagade på att det hade så tråkiga tidningar på vårdcentralen.... http://kikkil.blogspot.com/2008/08/varfr-inga-kalle-anka.html.
När jag var på vårdcentralen igen i går såg jag att de hade en Kalle Anka jubileumsbok och Frida. De hade även hänt extra... Så de har kanske läst min blogg och sen uppdaterat sin tidnings samling, eller så tittade jag inte riktigt nog... Hur det än är så är jag ganska nöjd!!

På tal om vårdcentralen så skulle jag vara där kvart över tre i går, jag satte mig nog där vid tio över. Vid fem i halv fyra kommer en distriktssköterska och jag fick komma och sätta mig i ett rum och vänta, när jag sa att jag skulle vara där vid kvart över tre sa E-K (sköterskan) att de var lite sena. Jag såg dem inte jobba så hårt direkt!! Vid kvart i fyra så kom E-K som desumtom var otrevlig in. Efter många om och men var jag hemma vid halv fem!! Hade inte allting kladdat så hade jag typ varit hemma vid kvart i fyra....

Kom precis på att jag ska bli läkare de kännar 150 kr i minuten... Det verkar så eftersom läkaren på vårdcentralen kollade mina öron och sen sa att det var ok att distriktssköterskan fixade mina öron. Det tog en minut och jag fick betala 150 kronor för det!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för i helgen!
Jasså det blev ett wii, nice! får vi duellera med girarrerna med! hehe... men kul är det!
kram