fredag, augusti 22, 2008

Varför inga Kalle Anka??

Jag var på vårdcentralen i går och när jag satt i väntrummet kom jag att tänka på en sak att där fanns bara en massa tant tidningar.... Typ Amelia och Tara. De funderar inte på att det även har manliga och unga besökare?? Nu tänker ni kanske, de kan ju inte ha oändligt med tidningar!! Nej det har ni så rätt i men det skulle kunna ha Se och Hör t.ex. den "läs" av både unga och gamla och båda könen... Såg det när jag var hos frisören så ni kommer inte undan killar!! Kalle Anka funkar annars osså, den brukar finnas hos tandläkaren och de är flitigt lästa!!

Så ett väntrum i min smak ska ha lite tant tidningar, lite skvaller och så Kalle A då förstås!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller helt med dig...tycker det är skit när dom inte ens kan ha kalle