söndag, november 23, 2008

Helgen

Fredag: Tog vi det lugnt tittade på tv och slappade. Vi var bjudna hem till L men eftersom jag träffade min basgrupp och trodde det skulle ta längre tid tackade vi tyvärr nej. Borde förstått att det inte skulle blir längre än en timme. Jag var väldigt trött så jag hade nog inte blivit något roligt sällskap ändå.

Lördag: I går var jag och T först en runda i Malmö. Vi gick en runda på stan där köptes det en kofta och varsin mössa. Min älsklings affär var bort så jag kunde inte gå där, ledsen blev jag... Efter att jag slutat sörja åkte vi med bussen till IKEA där vi åt och handlade. Det blev en ram, ljus, ljus tallrik, sand till ljustallriken och krukor. Egentligen skulle vi köpa födelsedags presenter till K och V det blev dock inte så. Nu vet vi vad vi ska köpa men de blev inte köpt i Malmö... Vi fick lite insperation till julklappar också... När vi kom hem från Malmö plockade vi fram godis och kylde lite öl. Vid tio över åtta kom A och P och vi spelade lite Wii och TP.

Söndag: Idag har vi bara tagit det lugnt, tittat på tv, film och pluggat. Vi var även duktiga och slängde skräp, pantade och handla.

Helgen har varit trevlig och ganska lugn och äntligen fick jag åka till Malmö inte enbart för att gå till skolan.

Inga kommentarer: