onsdag, november 12, 2008

Jag är så jävla förbanad!!

Skulle jag få strypa någon just nu skulle det var MB från lärarutbildningen i Malmö!! Jag lämnade in ett arbete till honom och i fredags fick jag tillbaka det, oläst!! För han hade sett direkt att det var underkänt för jag hade missuppfattat instruktionerna och att det var för textbundet!! Hur i helvete ska jag kunna göra rätt om instruktionerna bara är följande: "Uppgiften innebär att du ska konstruera en lärarhandledning (riktad till verksamma lärare), som kan var digital eller i pappersform, där du leder en kollega genom en serie aktiviteter eller övningar. Lärarhandledningen ska åtföljas av rapport som är riktad till examination på högskolan..." Sen följde det fem punkter:

  • Aktiviteterna är tänkta att utföras över tid och med en tydlig röd tråd
  • Lärarhandledningen skall inspirera både till innehåll och till form.
  • Övningarna som beskrivs skall inkludera flera sinnen.
  • Tankar och argument speglas gentemot både litteratur och läro- samt kursplaner.
  • Lärarhandledningen och dess åtföljande rapport examineras primärt lärandemål 1 och 3

Och Y, MB:s kollega har mage att påstå att detta är bra instruktioner, när halva klassen måste ändra. Jag tycker jag har gjort precis som det står och jag har faktiskt ingen aning hur jag ska göra för att lille MB i jävla Malmö ska bli nöjd!! Sen säger han till mig att han mailat... Vilket han INTE gjort och när jag ifrågasätter var mailet är och får ett mail tillbaka är det skrivet som om jag slarvat bort mailet han aldrig skickat!! Jag är så jävla förbanad!!

Sen sist men inte minst har ni läst detta så vill jag bara säga förlåt för mitt språk!! Jag e bara så ****** arg!!

Inga kommentarer: