lördag, november 15, 2008

Helgen

Fredag: Var J och anden på besök. Vi åt kassler med potatisgratäng som min T gjort. Till maten dracks det vin och öl, jag som inte är ett stort fan av Rosévin blev positivt överraskad. Efter maten blev det Idol, fel Robin åkte ut... I pausen mellan Idol och Idol drack vi te/kaffe och åt kanelbullar. Det blev en lugn och skön dag som slutade ganska tidigt men J skulle upp och jobba och jag var trött så det var rätt så skönt.

Lördag: Idag har vi tvättat våra mattor i grovtvättstugan. Varit en runda i stan köpte lite saker jag behöver plus att vi byte stenarna som jag köpte tidigare i veckan. Jag hade turen att A skulle köra till stan samtidigt som jag skulle ta bussen för då slapp jag bussen och kunde åka med henne istället. När T kom hem körde vi en runda till El giganten och handlade ett Wii, vi var där tio minuter innan de stängde!! Efter Ek gig körde vi en runda till Maxi köpte lite juice och Guitar Hero till Wii. Resten av kvällen spelade vi Wii och körde en sista runda till grovtvätten.


Söndag: Städning av lägenhet och akvarium, tvätt och plugg. Det är vad som händer i morgon. Kanske lite spelande beroende på vad som hinns med.

Inga kommentarer: