söndag, november 02, 2008

Helgen

Fredag: M, Ma och I var här och hade tagit med sig goda muffins. B tittade förbi en runda också han skulle hämta öl och sen stannade han och hängde lite här. Vi såg på Idol, åt godis, muffins, drack kaffe och pratade. En trevlig kväll. Ma hade varit uppe tidigt och kokat sylt så han var trött och de åkte för tidigt enligt mig!!

Lördag: Var vi en runda på tennisen för att vi skulle åka till Willys med pappa. Innan Willys gick vi in till stan för att pappa skulle handla te och godis. Jag och T köpte också te, en påse Kristianstad blandning. Jag och T skulle egentligen inte till Willys utan till djuraffären men den var stängd tyvärr. Efter Willys bara det av till E-röd där jag åt en andra frukost. Sen körde vi ner till mamma och TB, vi skulle fira mammas födelsedag. Det blev en trevlig kväll men jag hade fördragit att vara där lite tidigare men nu blev det som det blev.

Söndag: Idag har jag och T bakat. Jag skulle först göra Wienerbröd men det gick åt helvete så det blev kanelbullar istället. T gjorde chokladbollar också. T:s familj kom på besök så vi bjöd dem på bullar och kaffe. Jag tror de uppskattade bullarna som jag svurit över trotts att de bara tackade för kaffet ;-P…

Om ni är intresserade av bilder finns de på bilddagboken!!

1 kommentar:

Madeleine sa...

Jag håller med om att det var för tidigt!!!! Jag hade det jätte trevligt!