torsdag, september 25, 2008

Morgondagens lilla utflykt till Lund

I morgon fredag ska jag locka T med en kaffe och kanske en kaka, så att jag kan få med honom till Lund och gå i affärer!! Vi skulle kunna åka till Malmö eller Hbg med men av någon anledning är jag mer sugen på Lund.

Shopping var redan planerat från början men den var tänkt att den skulle ske i Krsd men eftersom det finns fler roliga affärer i Lund vill jag dit. Visst det är dyrt att åka till Lund (i alla fall för T) och vi får äta ute, då med!! Kommer bli uteätning hela helgen. Ja vi är studenter och nej vi är inte rika, men denna helg är sådan bara eftersom vi lördag ska äta ute för att vi ska fira e som fyller tre och söndag för att vi ska till Bok och biblioteks mässan i Göteborg och där finns inget val. Vi får leva på nudlar och vatten resten av månaden ;-)...

Jag har skrivit en köpe och en affärs lista inför morgondagen:

Köpelista

Kofta från Vero Moda. Såg en snygg kofta i Stockholm men den fanns inte i min storlek. Bättre lycka nu hoppas jag + att Vero Moda har rea!!

Ljusa jeans

Platta stövlar. De jag har är trasiga, synd att jag inte visste det i Stockholm.

Födelsedagspresent till E. Jag vet vi är sena men så är det ibland, men vi är inte sist med att köpa present dock…

Dricka till onsdag ??

Resgodis till söndag??

Affärer


Gina Tricot

Jätte kul

Din sko

Annan sko affär

Stadium (T ska titta på en jacka)

Intersport (jacka)

Team Sportia (jacka)

Mormors bageri. Det är ingen affär utan ett kafé men det får stå här ändå

Vero moda

Jc

Systemet??

Kappahl. Har fått en rabatt check från IKEA family, jag får 25 % på valfri vara. Tänkte kolla lite för jag brukar inte handla där men man vet ju aldrig

Inga kommentarer: