söndag, september 14, 2008

Helgen

Blev då helgen så tråkig som jag trodde förra veckan?? Nej jag hade fel den blev rätt så bra faktiskt. Fredags kvällen ägnades till att sitta i en bil från Stockholm, nästa gång vi ska dit får det bli tåg!! Vi var hemma vid två (tror jag), trotts köer och dålig skyltning i Stockholm. När vi kom hem upptäckte vi att något hade hänt med frysen så ALL mat var upptinad + att en av våra fiskar dött. Jag fick T att strunta i frys och fisk för tillfället och vi gick och la oss, trötta efter en bil resa på sju timmar.

Lördagen började sent för min del, T stack till stan för att handla och jag packade upp väskorna från Stockholm. När T kom hem tittade han lite på fotboll och jag blogga, senare såg vi på fotboll tillsammans MFF - Halmstad, vi behöver inte ta hur den sluta. Under pausen i fotbollen lagade vi mat och sen vid kvart över sex stack vi till A och P för förfest och sen Banken. Jag var väldigt trött så det blev en ok kväll men inte mer än så.

Söndagen har ägnats åt mobbing av T, tv och film.

Så det har varit en helt okej helg, har varit med om bättre men jag har även varit med om sämre.

Inga kommentarer: