tisdag, september 30, 2008

Fyra dager efter Lund

Jag kunde lura med mig T på min shoppingtur i fredags. Trotts att vi fick byta tåg en gång så var vi nere lagom i tid i för att hinna med allt vi skulle göra. Jag hade skrivit en lista över affärer och vad jag skulle köpa och den följdes… Affärslistan då!! Behöver ju inte ta alla affärer men några kan jag ta. Om vi börjar som köpelistan gjorde så tar vi Vero Moda först, koftan jag spanat in fanns tyvärr inte i den färg jag ville ha och jag hittade inget annat roligt och i min prisklass. Jag hittade snygga ljusa jeans men inte i min storlek eller prisklass, suck får leta vidare... Det dumma är att det är mer inne med mörka jeans, men jag ska ta en tur i Krsd med. Det enda som stod på listan som jag verkligen köpte var present till E och platta stövlar, de platta stövlarna hade dock en liten klack. Onsdagens Kåren blir flyttad till en annan dag så det blev ingen dricka, godiset köptes men inte i Lund.

Affärerna på listan besöktes alla, utom Systemet då + några affärer till. På Gina tricot köpte jag en jätte fin rutig kjol och provade kläder men inget passade... T köpte sin jacka på Price off., som typ bara finns kvar i Lund. Stövlarna köptes ute vid Nova på Skopunkten, trodde T skulle svimma när han såg alla skor jag skulle prova!! Kappahl vara jag inne på en snabb runda men hittade inget. Dagen avslutades med T:s utlovade fika... Är lite sur för att hon i kassan pratade otydligt så jag inte hörde att hon sa att dagens fika var kärleks mums och moussebakelse... Hade hellre tagit en moussebakelse än en sockerbulle...











Elias med sin födelsedagspresent















Tonnys nya jacka











Mina nya fina stövlar, som jag tänkte ha på mig på matchen idag + min nya kjol som jag nog tar på mig i helgen om det blir fest.

Inga kommentarer: