tisdag, mars 02, 2010

Tentaplugg

Jag har kommit fram till att det är svårt att ha ett normalt liv när man tenta pluggar. Idag har jag t.ex. suttit nästan oavbrutet framför datorn i fem och en halv timme.... Jag vet att jag borde börjat plugga lite tidigare men det har inte blivit så. Har faktiskt pluggat en del tidigare veckor men kanske inte tillräckligt. Mina dagar består i att gå upp ur sängen vid tio se på dvd och äta frukost till halv tolv och sen plugga till fyra eller fem som idag. Efter det laga mat och äta framför tv:n med T. Sen ta det lugnt resten av kvällen för att man inte orkar något annat. Borde ställa mig och diska men jag pallar faktiskt inte tenta plugga tar på krafterna. Sen är jag ju ganska dum som sitter här oavbrutet utan pauser för det är ju inte så bra för kroppen direkt, i morgon kommer jag vara tvungen att ta pauser eftersom jag ska tvätta. Får hoppas att det går bra nu så jag inte har kämpat med pluggande i onödan. Nästan vecka när tentan är avklarad får jag slappna av och göra saker jag egentligen vill typ åka till stan och gå på fester jag blir bjuden på...

Håll nu tummarna för mig på lördag klockan 10.00 för då är det dags för min tenta i social psykologi…

Inga kommentarer: