söndag, mars 21, 2010

Helgen som gått

Fredag: Blev inte som det var tänkt från början för Tonny stack och jobbade en runda på kvällen. Så jag käkade Spagetti och köttfärssås i stället för hamburgare eftersom jag inte ville äta det själv. Jag spenderade kvällen fram för Så ska det låta och datorn. Sen blev det tidigt sängen eftersom både jag och Tonny var trötta.

Lördag: Började lugnt med lite dvd medan Tonny spelade match. När han kom hem tittade vi på lite tv och vid kvart i två kom pappa och hämtade oss och så körde vi till E-röd för att lämna maten pappa köpt och senare körde vi ner till Malmö där vi träffade Anna och Elias. I Malmö bjöds det på te och nybakade kanelbullar, gott!! Vid sex körde vi hem igen och väl hemma åt jag och Tonny pasta och såg tv.

Söndag: I dag har också varit en lugn dag Tonny är på jobbet nu och kommer väl hem om en timme eller så.


Helgen har varit ganska tråkig om man bortser från besöket i Malmö, får hoppas nästa blir bättre men det blir den nog för fredag ska vi träffa mamma och Tony och söndag ska vi fira vår sex års dag!!

Inga kommentarer: