tisdag, mars 30, 2010

Helgen som gått

Fredag: Var mamma och Tony här och vi fikade ute på gården i det fina vädret. Mamma och Tony hade tagit med sig Budapestbakelser, mums!! Efter fikan tittade vi på lite foton från London, julen, Tonnys examen och från mammas och Elias gemensam födelsedags middag. Jag och Tonny bjöd på basilikakyckling med hasselbackspotatis och sås. Efter maten åkte mamma och Tony hem och jag och Tonny tog det bara lugnt resten av kvällen.

Lördag: Började lugnt, Tonny spelade match som slutade 6-3 till Bjärlöv och jag tog det bara lugnt. Vid tre åkte vi en runda till Skopunkten och Willys. På Skopunkten blev det ett par skor till mig och ett par till Tonny, tyvärr hittade Tonny inga finskor så det blev inget tredje par. Vid halv sju körde vi hem till Madde och Markus som hade lite fest. Övriga gäster var Ida, Henke, Hanna och Johan (Hannas pojkvän). Det blev en trevlig kväll med musik, dans, snack och en katt som rymde...

Söndag: Firade jag och min älskling sex år tillsammansoch firandet började vid halv tre med massage på Hälsa och helhet. Vid fyra hade vi bokat bord på Kristianstads restaurang och där åt vi fläskfilé och till det drack vi rött vin, restaurang besöket avslutades med en cafe latte för min del och Tonny drack en cappucino. Kvällen avslutades lugnt med tv. På bilden ser ni kläderna för firandet.

Inga kommentarer: