söndag, april 26, 2009

Helgen

Fredag: T spelade match så jag och V satt på en kall bänk i Köpinge och så Bjärlöv förlora med 1-0. Efter matchen körde V oss hem och vi slappade framför tv:n.

Lördag: Åkte T till Holland och lämnade stackars mig ensam vid halv sex på morgonen. Efter att jag låst efter T gick jag och sov en stund till och vid åtta ringde klockan. Vid halv tio tog jag bussen till stan och sen bussen vidare till Ystad, där mamma och TB möte mig. Vi körde ut till Olof Viktor, ett kafé och bageri som hade underbara saker. Vi fikade och satt och njöt av solen. Innan vi åkte vidare köptes det bröd. Efter fikan åkte vi till Åbergs Trädgård och tittade på blommor. Mamma och TB köpte salladsplantor. När vi kom hem efter en tur till några kompisar till mamma och TB rengjorde vi dammen. När vi varit duktiga och var klara med att ordna till fiskarna grillade vi och njöt av den fina kvällen. Dagen avslutades med film och te.

Söndag: Började med en god frukost. Vid ett körde mamma mig in till Ystad och jag åt en glass och njöt av stan. Vid två tog jag bussen hem till Krsd. När jag väl kom hem åt jag och efter det har jag bara tagit det lugnt.

Inga kommentarer: