onsdag, april 29, 2009

Dagen bekymer jag inte haft om jag bott hemma 1 & 2

1. Om jag bott hemma hade jag haft en sekatören jag behövde innan

I helgen när jag var hemma hos mamma och TB rensade vi dammen. Mamma klippte då av några grenar från en buske som hängde ner i dammen. En av de här grenarna tog jag med mig hem. Innan jag skulle sätta ner den i krukan tillsammans med växten som skulle klättra på den ville jag klippa av den lite. Då kom problemet, jag hade ingen sekatör och för ovanlighetensskull var inte Se & hör på gården så jag kunde inte fråga henne, ett bekymer jag inte haft om jag bott hemma i E-röd.


2. Jag hade kunnat sitta i bikini ute i trädgården

Jag har varit dålig på att vara ute i dag trotts det fina vädret. Så efter maten bestämde jag mig för att satta mig på balkongen. När jag kom ut var sär ca 28 grader på balkongen och det hade varit lagom att sitta i bikini-bh och shorts. Men eftersom vi bor på bottenvåningen i ett hyreshus pch här är typ 65 lägenhetr till på den här gården ville jag inte klä mig i bikini. mest på grund av att det bor mycket folk på den gården som skulle glo ögonen ur sig om man satt så lättklädd på ballkongen. Hemma i E-röd bor det två grannar runt omkring, varav den ena familjen bara är där ibland!!

Inga kommentarer: