fredag, februari 20, 2009

Min nya kärlek

Äntligen har vi spelet jag längtat efter sen det kom till Wii, Mario Kart. När jag spelade hemma hos A och P gick det åt skogen men nu har jag kommit på hur jag ska göra för att inte komma sist... Jag spelar med min favorit från Nintendo 64 tiden, Toad. Han kanske inte är den bästa men jag tycker han e så söt så det gör inget... Jag spelade både i går och en del idag och just nu sitter jag och väntar på att batterierna till kontrollen ska bli färdig laddade så jag kan spela lite till... I morgon när anden, J, M och M kommer hit kanske vi köra flera mot varandra det kan bli kul. Det är alltid kul att ha folk att tävla mot!! Återkommer med hur det gick!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En ny wii-tönt ;) hihi.. här ska det tävlas..

Madeleine sa...

Ehhh, du vill inte körra rally-spel med mig... Fråga Hanna hur det brukar gå... ;-)