fredag, februari 20, 2009

Helgen

Fredag: I kväll ska jag och T ha myskväll, eller T han ska ta ut sin alla hjärtansdags present så det blir en mys och lyx kväll för T. Kvällen innehåller god mat, stekta kotletter med hemmagjorda klyftpotatisar och tzatziki sås, dryck blir öl och cider. Jag har lovat T en massage så det innehåller kvällen med, men sen får T bestämma resten.

Lördag: I morgon ska vi nog städa lite både till oss själva och till våra små monster. Var som händer efter det får vi se men vid sex kommer anden, J, M och M hit för vi ska käka middag ihop, menyn blir tacos och valfri dryck. Förutom middag blir det lite Wii spel och melodifestivalen, BWO ska vara med kan bli bra för annars har inte melodifestivalen varit någon höjdare än tycker jag.

Söndag: Blir lugn T ska var med kompis och jag ska förbereda mig lite inför måndagen när jag ska ha fältdag på förskolan där jag ska göra min VFU.

Inga kommentarer: