torsdag, februari 12, 2009

Suck och åter suck!!

I morgon klockan två ska jag vara på Arbetsförmedlingen på ett uppföljningsmöte i grupp. Under det här mötet ska man bl.a. redovisa sökta jobb, jag har inte sökt mer än ett... Jag ska söka på måndag och om ni undrar varför jag väntar så har det med kommunens sommarjobb att göra, ansökningstiden ligger mellan 15 februari och 15 mars på dessa jobb. Jag ser inte fram emot detta möte för fem öre. Förra mötet som var för två veckor sedan även detta en fredag eftermiddag, var VÄLDIGT tråkigt och jag tycker inte jag hade behövt gå på mötet, har varit på två likadana möten tidigare + en två veckors jobbsökarkurs. Tycker de borde ha lite bättre koll.

En annan sak är att det inte verkar som om Af tror man har något för sig en fredag eftermiddag när man är mellan 19-25 år eftersom båda mötena har legat just en fredag… Denna vecka ska jag inte göra så mycket, men fredag för två veckor sedan låg mötet senare och jag skulle vara hemma hos R på fest på kvällen och eftersom jag inte visste hur länge mötet skulle vara så kände jag mig stressad eftersom jag inte valt kläder ens... Det gjorde ju inte mötet roligare om jag säger så... Förhoppningsvis är det ett bättre möte i morgon... Inte för att jag tror det men man kan ju hoppas…

Inga kommentarer: