lördag, mars 10, 2007

Anledningen till min ensamhet.....

Hjälp vad hemskt det låter anledningen till min ensamhet, men det är inte så dramatiskt som det låter.
Min älskade T är just nu för tillfället åtta, nio mil ifrån mej och jag längtar efter honom...
Men det finns en god och bra (eller inte så bra) anledning till varför han är i Torp och jag i Krsd.

På måndag har jag ett jobbigt och hemskt naturkunskap prov, usch och fy och blä.....
Och eftersom jag har haft så mycke annat att göra, samhällsarbete och historieprov bl.a. Historieprovet gick åt helvete föresten…
Så jag fick ta den här helgen till att plugga. I går hade jag tjejkväll så det blev inget pluggande. Men i dag så har jag suttit från två till sex och renskrivit anteckningar + att jag även gjorde det under Melodifestivalen, när jurygruppernas röster redovisades…
Men nu e jag klar… Jag satt ju inte konstant jag rörde lite på mej men det var bara lite grann byte skiva i stereon, toa besök osv. Satt lite när min mat kokade på spisen, jag satt i köket så det var rätt lugnt.
Så nu måste ni hålla tummarna för mej för det har inte gått så bra på de senaste proven…

Inga kommentarer: