lördag, mars 10, 2007

Sovit själv.....

Jag som är van att alltid ha människor hemma på nätterna efter att ha bot hemma i 21 år har nu för första gången sovit själv.......
Jag överlevde.....

Men jag har inte sovit så jätte bra i natt sover rätt lätt tror jag eller jag vet inte, när T är ute och öppnar dörren på natten hör jag det direkt och vaknar. Men när V skulle sova här och kom "hem" vid elva då vaknade jag inte även om jag precis somnat… Jag vaknade vid typ åtta och sen slumrade jag lite fram och tillbaka till jag vet inte vad klockan va men jag låg kvar och försökte somna om men då ringde T och jag gick upp.

Det känns jätte konstigt att sova ensam i sängen det har jag inte gjort sen den 2 oktober innan vi flyttade hit till G-gatan.....

Hoppas jag sover bättre i natt…

Inga kommentarer: