tisdag, mars 27, 2007

Tre år.....

I morgon har det gått tre år sen morgonen den 28 mars 2004. Dagen jag och T blev tillsamans....
När vi firade två år var jag magsjuk så det blev inte mycke till firande. Vi pratade om att gå och äta men eftersom jag inte ätit något ordentligt på fyra dagar blev det bara presnetbyte, jag fick blommor och ett halsband. Och t fick ett hjärta med texten "I give all my heart to you". sedan blev det hemfärd. Den första aprill förra året la jag inn ett inlägg på min blogg som beskriver vår två års dag: "Tisdag var vår två års dag och den blev inte så jätte kul för jag mådde ganska dåligt, en drick yoggi, en varma koppen och lite makaroner åt jag den dagen...En del kom upp också så dagen blev ju inte så jätte romantisk direkt. Natten blev lite mysig, lite mys och kyssar men ändå inte allt man ville göra natten efter sin två års dag...."

Jaha vad har hänt de senaste året då?? Ja det har ju hänt mycke, så vi håller oss till det som hänt i mitt och T:s förhållande. Det enda stora som hänt var när vi den 3 oktober flyttade ihop. Annars har det inte hänt så mycke förhållandet har gått på som vanligt, visst vi har väl inte alltid varit vänner, men för det mesta......

Så i morgon e det dax för vår tre års dag hoppas den blir bätter än både ett års och framför allt två års dagen.....
Vi får se vad som händer, vad jag vet ska vi äta på restaruang och ha det mysigt sen vet jag inget mer, men jag lovar att rapportera sen......

Inga kommentarer: