onsdag, oktober 27, 2010

Ullared

Nu är det bara några dagar kvar tills jag kommer bli av med min Ullareds-oskuld ;-)... På lördag ska jag, Johanna och våra gubbar åka till Ullared för att shoppa. Ska bli en trevlig tripp även om det är lönehelg och det lär vara mycket köer. Nedan följer en lite lista på vad vi ska kolla efter men det lär ju bli annat också. Kommer återkomma med hur besöket gick senare!!

  • Kjelle souvenir
  • Bakplåtspapper
  • Strumpor till Jenny och Tonny
  • Pyjamas
  • Kalsonger
  • T-shirt till Tonny
  • Tjocktröja till Tonny
  • Spel
  • Födelsedagspresent till Elias, Kattis och Victor
  • Julklappar till Elias, Gunilla, Ingemar, Lenny, T:s farmor T:s mormor och morfar
  • Film
  • Spel till ps3
  • Kalender

3 kommentarer:

Anna sa...

Jadu, du kommer säkert komma hem med ÄNNU mer än det. Så lät att något annat slinker ner i vagnen.

Johanna sa...

Håller med Anna, det kommer slinka ner mer kan jag säga :)

Jenny sa...

Ja det tror jag med även om Tonny inte blir så glad då... :-P