onsdag, oktober 13, 2010

Bu för CSN!!

Idag så skulle jag ringa till Högskolan och CSN för att meddela att jag avslutat min kurs, Samtal och intervjuteknik eftersom jag har börjat på min praktik. Eftersom jag "jobbar" mellan åtta och halv fem så fick jag ta min lunchrast till att ringa. När jag ringde CSN var det först kö och sen kom jag fram till en kvinna som sa att jag skulle prata med någon annan så hon kopplade mig vidare... När jag kom till person nummer 2 och förklarade mitt ärende så sa hon att jag skulle prata med en annan person... När jag kom till person nummer 3 så satt hon inte vid sin dator och det tog ett tag innan hon satt där. När jag pratat färdigt med CSN hade jag fem minuter kvar av min lunchrast....

2 kommentarer:

Madde sa...

Så du valde att strunta i kursen.... Vad är det för praktik du är på? :)

En skånsk Göteborgare sa...

Förskola i Asmuntorp...