tisdag, mars 08, 2011

Prov, semlor, plugg och internationella kvinnodagen

Idag är det semeldagen och även internationella kvinnodagen och jag började den med att skriva prov i Människan socialt och kulturellt. Jag tror det gick ganska bra men en del svar var lite flummiga så jag hoppas på poäng ändå. Jag hade faktiskt glömt att det var internationella kvinnodagen idag, men en klasskompis fick ett sms av sin pappa och han påminde mej om det. Idag blir det nog inga semlor eftersom vi inte har grejer hemma så vi kan göra egna och jag tror inte Tonny köper, men vi åt ju i söndags så det är okej ändå. Om en stund ska jag gå till bussen för att träffa några klasskompisar på biblioteket, vi ska plugga inför nästa prov som vi ska ha på torsdag denna gången i Vård och omsorg. I kväll efter pluggande ska jag och Tonny fira lite med att äta god mat och dricka lite vin. Jag återkommer en annan dag med vad vi ska fira!!

1 kommentar:

Pontus sa...

Jag vet vad ni firade.
ATT JAG FINNS! och förgyller tillvaron för alla