tisdag, november 23, 2010

Dagens i-landsproblem

Man behöver klippa sig och frisören finns tio mil iväg...

För lite mer än ett och ett halvt år sedan hittade jag äntligen en frisör som jag trivs med och som har ett okej pris så jag hade som plan att gå till henne, men problemet är att hon nuförtiden finns tio mil i väg, närmare bestämt i Kristianstad. Jag ska upp till Kristianstad om en vecka för att gå till tandis (har inte fixat någon här nere än) men hon hade ingen tid som passade just den dagen... Så nu får jag väl försöka hitta någon här i Landskrona men det är inte det lättaste så jag är tacksam för tips...

2 kommentarer:

Madde sa...

När ska du till k-stad? Hinner vi ses?? :)

Anonym sa...

Jag är där vid 15.40 sen ska jag var hos tandläkaren 17.00 och vet inte hur långt tid det tar....