torsdag, november 18, 2010

En barnvante och en sen morgontidning

Då var det torsdag igen då och snart dags för lite tv. Dagen har som vanligt gott snabbt, känns som om tiden bara flyger fram och att året snart ska ta slut. Jag har nu varit på praktiken i lite mer än en månad och jag trivs jätte bra, ibland är det bra dagar och ibland jobbig men så är det ju på alla jobb. Idag när jag kom hem så hittade jag en vante i in ficka som inte tillhör mig utan ett av barnen på Nasse, lite roligt faktiskt. Får lägga tillbaka den i morgon...

Något annat roligt som hände idag var att morgontidningen kom nio timmar försent...
Ibland får vi Landskronaposten på torsdagar och då brukar man ha något att roa sig med på morgonen vid frukostbordet men idag så kom den samtidigt som posten och låg och väntade på mig när jag kom hem klockan kvart över fem. Så idag blev morgontidningen en kvällstidning...

Inga kommentarer: