onsdag, juni 09, 2010

Ett steg närmare sommarlov!!

Idag har jag gjort en muntlig tenta på Social psykologi kursen, den sista delen av den kursen. Det gick lättare än vad jag trodde det skulle göra det var ett ganska avslappnat sätt att göra tenta på, men jag har dock hört att M har haft svårare och jobbigare muntliga tentor så detta kanske var ett undantag men jag tyckte det var ganska lugnt. Eftersom jag nu har tre G i betyget från de tre delmomenten (eller vad det nu heter) så är jag godkänd på kursen!! Det känns väldigt skönt kan jag säga. Nu har jag bara en examination kvar och sen ska jag ta sommarlov, vilket ska bli nice!! Får hoppas jag blir klar idag så jag slipper sitta i morgon med + att då kan min T läsa genom det idag så slipper jag finslipa på det på fredag när jag e LITE upptagen med annat (och nej jag har inte glömt att det är en dag i morgon med men då ska Tonny till Kungsbacka och är upptagen med annat så han kan inte läsa och kommentera arbete) ...

Inga kommentarer: