måndag, juni 28, 2010

Midsommarhelg

Då var midsommar helgen över och det är vardag igen. För ovanlighetens skulle bjöd helgen på fint väder vilket den sällan gör. Jag sov inte med blommor under kudden så inga drömmar om min blivande man, men det kanske ni gjorde...?!

Midsommarafton firades hemma hos Pontus och Johanna med sill, potatis, jordgubbar och snaps. Efter maten när vi alla var VÄLDIGT mätta efter en god middag spelade vi en runda Buzz, vilket var roligt även om jag inte vann. När vi hade gjort lite plats i magen för jordgubbar tog vi med oss dem ner till gården med kaffe. Gott!! Efter två rundor Cube som jag vann en gång och Pontus en gång gick jag och Tonny hem efter en mycket trevlig kväll med trevligt sällskap.





















Midsommardagen började med en sen frukost och sen bar det av ner till Torp där vi också åt midsommararmat och kvällen avslutades efter en promenad med fotboll på tv.
Gårdagen var väldigt varm och eftersom vi var sent uppe blev det ingen utflykt som jag ville utan det blev en dag i trädgården, trevligt det med. Vi spelade en runda Chicago, badminton och njöt av solen. Även idag blev det fotboll, England- Tyskland som slutade 4-1 till fel lag. Efter matchen blev det mat och fika och vid åtta tog jag och Tonny tåget hem.



Inga kommentarer: