tisdag, februari 02, 2010

Jag hatar överrraskningar




Jag tycker det är jobbigt med överraskningar om jag blir förvarnad innan om att något är på gång. I går när T satt och kollade sin mail sa att jag var tvungen att gå för där var något hemligt på mailen. När jag frågade vad det var så sa han att det kanske inte var något alls utan han hade kanske bara lurat mig. När frågade om det var något till alla hjärtans dag så sa han inget och sen sa jag är det till den 28 mars då (vår sex års dag) då valde han att inte svara på det heller. Jag är väldigt nyfiken av mig + att jag tycker om att ha koll på vad som händer och när. Sen är jag lite rädd för att bli besviken också, tänk om det nu är så att han lurar mig?! Får väl hoppas att det inte är så och det händer något spännande t.ex. nästa söndag....

Inga kommentarer: