onsdag, maj 02, 2007

Det här är fakta om livet jag lever...

Jag har gjort ett sånt här inlägg innan men jag tänkte jag skulle göra ett till för det har hänt en del på ett år (såg precis att förra osså var inlagt den 2 maj fast 2006 lite kul ju....)

Älskar:
Min familj och mina vänner

Hatar: Att vara ensam

Beroende av: Värme och ljus

Saknar: Prag...

Får ångest av: Min skola och min tunna plånbok

Rädd för: Mycket

Mål i livet: Gå klart skolan så jag kan bli det jag vill…

Vill ha: En fet diamantring, nej skoja kör på samma som förra gången man, bra jobb o barn innan 30...

Intresserad av: Att jobba med barn

Tycker om: Min säng, godis, sockerbullar och mina nära och kära (ingen inbördes ordning)

Deppig över: Att jag inte får leva ut mitt fest sug...

Grymt sur över: Folk som undviker en utan egentlig anledning....

Fundersam över: Hur jag ska klara skolan i 3,5 år till

Förväntansfull inför: Sommaren

Gladast i hela världen över att: T bor i Krsd nu och jag me....

Inga kommentarer: