tisdag, maj 22, 2007

Denna jävla väntan......

Jag tror jag blir knäpp på det här, skönt att det bara är en och en halv vecka kvar. Faktumet att jag varit hemma kanske en timme tidigare om jag sluppit vänta på den där jävla bussen… Suck…


Om man ändå hade haft ett körkort och en bil så hade jag haft typ en och en halv timmar kortar tid i skolan än jag har idag tisdag... Och denna tid är bara väntan på att lektioner ska börja eller att den satans bussen ska komma…


Jag hade kunnat sova längre också nu går jag upp tjugo i sju och då hade jag kunnat gå upp en timme senare…


Det värsta med att vänta är det att här inte finns någon annan normal person man kan prata med… Fröken självupptagen och ytlig pratat ju inte, och när hon väl gör det är det något hon är ute efter, typ hjälp som hon aldrig någonsin kan ge tillbax.


Ja ja nu e det bara en och en halv vecka kvar sen e det slut och efter sommaren går jag förhoppningsvis i en skola med cykel avstånd........


Nu kommer bussen om lite mer än tio minuter och då e det bara bussresan hem och sen slipper jag hänga här mer för idag... Jippi…

Inga kommentarer: