tisdag, maj 08, 2007

Dagens frågor.....

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu:
Det är ok, klar med min uppsats så skönt….

Favoritgodis:
Skumsvampar

Är det något du absolut inte äter:
Bruna bönor, isterband och sylta m.m.

Kläder just nu: Jeans, tjock tröja, linne och mitt LV skärp….

Musik just nu: Allt som rymmer sig i min i-pod

Vad sa du senast: Datorn startade om sig

Favorit-hangout: Soffan eller farmför datorn

Vilket århundrade skulle du vilja leva i: 1700- talet, jag tycker om de fina klänningarna och de verkar som det levde ett rätt flott liv.

Sommarplaner:
Sola och bada, har inget jobb :-( (än)….

Är du bra på matte: Nej inte så värst

Fisk eller badkruka: Om man frågar T och min familj, badkruka.

Saft eller alkohol: Båda, beror på sammanhanget

Hur många kuddar sover du med: Två

Favoritväder: Solsken

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med:
En kniv, en tändare och en man som kan ta hand om mej ;-)

Spelar du nåt instrument:
Nej

Morgon- eller nattmänniska: Natt, e fruktansvärt morgon trött…

Sparare eller slösare: Lite blandning. Måste spara nu men om jag får e jag en slösa…

Vem är viktigast för dig: Min T

Bästa film: Finns så många bra, svårt att välja

Tror du på liv på andra planeter: Vet inte

Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet

Tror du på mirakel:
Nja kanske

Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid:
Ja det hoppas jag

Ser du dig själv som tolerant mot andra:
Ja

Hur många barn vill du ha?:
Två eller fyra

Bio eller promenad: Bio

Är du kittlig:
JA

Snarkar du: När jag e förkyld gör jag det

Största svaghet: Gnällig

Det här är jag bra på:
Sova

Bästa bok: Ingen aning, svårt…

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja:
Reglera tiden eller kunna flytta saker med tanken e lite lat.

Vad vill du jobba som:
Förskollärare

Chips, morötter eller godis: Godis

Skriver du dagbok:
Nej, men jag har en blogg

Har du nån flickvän/pojkvän:
Jag har en pojkvän sen tre år tillbax

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig:
Kanske

Stökigt eller välstädat:
Jag vill ha det välstädat, men jag är rätt stökig av mej…..

Gungar du på stolen:
Nej

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump:
Nja vet inte om jag vågar

Vilken hand håller du gaffeln i:
Höger ibland vänster om jag har en kniv i andra

Vad hänger på väggarna i sovrummet:
Tavlor och lite foto

Hur många syskon har du:
Två systrar och en bror

Vad är du mest rädd för:
Ormar

Är du rädd för blod:
Nej

Gillar du att sjunga:
Hellre än bra

Vilket gymnasieprogram går/gick du:
Livsmedel, ett stort misstag

Brukar du sola:
Ja på sommaren

Kaffe, te eller inget:
Både och men jag föredrar nog ändå te.

Inga kommentarer: