fredag, januari 09, 2009

Jag är duktig!!

Idag har vi tagit tag i det igen vårt simmande. T har alltid haft någon ursäkt varför vi inte ska simma, men nu har vi skaffat oss ett tio kort då måste vi ju sticka och simma för annars har vi slängt 540 kr i sjön. Det var ganska skönt och simma även om jag blev trött, vi simmade våra 40 längder som är 1000 meter så det är väl ok att vara trött. Jag hoppade lite på trampolinen också men T gav mig inga höga poäng så OS är nog inte att tänka på ;-P... Jag åkte en gång i den nya rutschkanan med discoljus, men jag är besviken att den inte går ner i vattnet utan i någon lite ränna. Sist men inte minst så satt vi i bubbelpoolen lika varm och skön som vanligt.

Vi får se när det blir simning nästa gång förhoppningsvis inte allt för långt fram i framtiden, för nu är jag motiverad och det ska man ta vara på för jag är känd för att vara lat!!

Inga kommentarer: