lördag, januari 17, 2009

Helgen

Fredag: I går hade jag och T en myskväll. Vi åt kyckling med ris och mös med lite tända ljus. Efter maten flyttade vi in i vardagsrummet där vi först tittade på Batman The dark Knight men den kronglade så vi satte i en av mina favorit filmer som jag typ ett antal gånger innan Titanic. Till filmen dracks det lite vin och T tog en Whisky. Tidigare på dagen hade T skrivit tenta och jag slavat hemma med disk och soppkastning bl.a.

Lördag: I dag har vi varit en runda i stan, T behövde nya glasögon eftersom de han hade innan blev stulna. Om ca en timme ska vi vara hemma hos A och P för vi ska äta ihop och spela kanske. A hade tydligen en överraskning, kan bli spännande...

Söndag: I morgon ska vi städa lägenheten, suck !! Så tråkigt men det måste ju göras... T ska titta på handboll så jag ska väl sitta här och tycka synd om mig själv ;-P... Förutom städning och handboll ska vi fixa med lite annat här hemma också.

Ännu en lugn helg alltså, är lite fest sugen men det kommer väl det med!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är oxå festsugen! Det fr vi se till att göra ngt åt =)

Anonym sa...

Jag är oxå festsugen! Det fr vi se till att göra ngt åt =)