torsdag, april 24, 2008

Så vad händer då i helgen??

I morgon börjar helgen och nu funderar jag på vad som ska hända...

Jag och M pratade om att vi kanske skulle gå ut i morgon och fira lönen (som jag inte får)… Vi pratade osså om att grilla istället för att gå ut eftersom jag och T ska iväg dagen efter och det finns ju roligare saker att vara än bakis när det är dags för sextio års "kalas".
Men vad det än blir så kommer det tas bilder som läggs här sen om de är ok bilder då!!

Lördag blir det då som sagt "kalas" för H som fyllt sextio. Eftersom det är T:s mosters man så blir det T:s familj och släkt. Sedan blir det antingen hemfärd eller tur till Torp och sen hem söndag.

Så söndagen är helt beroende på hur vi gör på lördagen blir det hemfärd, så blir det en lugn dag där vi förbereder osså på måndagens strapatser!!

Det e min helg det... Hur ser eran ut??

Inga kommentarer: