fredag, april 04, 2008

Kidnappnigen

Det var lördag och jag satt i godan ro och åt lite mackor, klockan är ca kvart över ett. Då ringer telefonen. Det är min T som ringer och säger, klä på dej något fint för vi ska ta bussen kvart i två…

Jag sätter på mig ett rött linne och ett par vita byxor och mina röda stövlar till det (byxorna och stövlarna var ett dåligt val...).

Kvart i två tog vi då bussen och hoppade av på stationen och tog tåget... Jag hade ingen aning var vill skulle men jag gissade på Köpenhamn och jag fick rätt för när vi var i Malmö sa T: nej vi åker vidare, när jag fråga om vi skulle av.

Väl i Köpenhamn stack vi och köpte en flaska vin och sedan bar det av till vårt underbara hotell, http://www.marriott.com/hotels/travel/cphdk-copenhagen-marriott-hotel/.
Kvällen spenderades med pizza och senare en drink i baren…

Dagen efter åkte vi till Zoo och gick där en hel hög med timmar, såg lejon, tigrar, isbjörnar, pingviner osv. Efter det bar det av hem med ett uppehåll i Malmö där det blev Burges…

Detta var den bästa helgen på länge... Jag ville inte lämna rummet det var så underbart... Tack för en underbar helg och jag älskar dej mest i hel världen T...

1 kommentar:

skarhall sa...

Hej hej du måste ha en speciell kille som gör något sånt för dig.