onsdag, februari 06, 2008

Äntligen!!

Äntligen har jag fått reda på att jag, S och F är godkända på vår vetenskapliga rapport. Efter diskussioner som slutade med att någon blev irriterad, F som bara skickar sms till S när han inte kan komma (en av gångerna som hade jag stuckit till skolan och väntat där om inte S ringt). F som säger att han ska FÖRSÖKA komma sista dagen när arbetet ska vara inne när vi skulle titta igenom det en sista gång efter genomläsning(han hade försovit sig), S som säger att hon ska sitta barnvakt och inte kan komma när man tidigare under dagen bestämt sig för träffas dagen efter eftersom vi inte kunde ses den dagen, F som vill ha bevis på att det jag säger är sant, den enda som läste igenom arbete innan vi skickade det var jag osv. osv. Men nu är vi godkända!! Skönt…

Jag har dock lärt mig två saker:
1. Inte göra arbete med F och S
2. Att ärlighet inte alltid är det bästa

Ps. S har fortfarande inte hört av sig till mig och frågat om betyget!! Ds

Inga kommentarer: