tisdag, februari 19, 2008

Alla hjärtans dag, fem dagar senare!!

Dagen blev inte så lång som jag ville eftersom som jag nämnde tidigare var jag i skolan. Men när jag kom hem blev det snabbt, klädbyte och väskpackning och sen bar det av till Malmö... Bussen var sen så vi fick springa lite... (Satt på tåget 22 det gick 23...)
När vi väl kom till Malmö gick vi en runda på stan, dock inte dit jag ville eftersom den elaka T tvingade mig gå till Triangeln först så att min affär hann stänga!!

Vi halv sju infann vi oss på restaurangen och åt pizza och drack rött vin, mysigt och trevligt men jag önskar jag hade tagit en kofta eller något för det var kallt.

Efter middagen gick vi till stationen och tog en latte och en chokladboll, T åt en alla hjärtansdags bakelse men jag fick nästan hela för det var gegga i som han trodde var grädde och han ville inte ha ont i magen (han e en liten klenis)…

Jag fick en lite present osså en blomma i en hjärtvas och ett kort.

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Vilkn snygg vas! Vad gav du T??

En skånsk Göteborgare sa...

Choklad och kort