lördag, januari 22, 2011

Ishall, vurpor och handboll.

Då var det helg igen efter den första hela veckan i skolan. Tyvärr brukar helgerna gå för fort och det kommer denna helg också och göra bl.a. för att vi ska i väg i morgon. Så vad händer då denna helg vecka 3??

Lördag: Idag har jag och Tonny varit en runda i ishallen och åkt skridskor. Blev inte så länge som jag hade hoppats eftersom vi sov längre än planerat. När vi var på väg tillbaka hem skulle nog Tonny ha behållit skridskorna på för han gjorde en liten vurpa på en isfläck och ramlade på rumpan... Skrattar fortfarande när jag tänker på det :-D... Han slapp blåmärken och jag slapp bära honom hem. I kväll blir det lugnt, vi ska bara slappa framför tv:n. Jag ska i alla fall slappa medan Tonny sitter och skriker framför handbollsmatchen mellan Serbien och Sverige.


Söndag: I morgon ska vi till Malmö tillsammans med svärmor och Lenny för att först gå en runda i stan och äta. Sen tar vi buss eller tåg ut till Malmö arena där vi ska se tre matcher i handbolls vm, bl.a. Sverige mot Kroatien. Jag ser fram emot Sverigematchen, de andra kan nog bli kul de med hoppas jag. Annars för jag väl gå och hänga med Percy eller något...

1 kommentar:

Anonym sa...

Idag va jag lugn