tisdag, januari 11, 2011

Lite smått förvirrad...

Då var första skoldagen avklarad och jag är för tillfället väldigt förvirrad... Har många frågor som snurrar i huvudet te.x. har de lagt lovet mitt i praktiken eller ska vi inte ha lov?? Måste jag göra om det test jag gjorde när jag började lärarutbildningen för att få göra praktik igen?? Informationen var inte så jätte lysande ibland, sen så gjorde det inte saken bättre att vissa lärare inte verkade vilja lyssna. Klassen verkade okej, blandade åldrar vilket kan bli kul. Skoldagen var ganska kort men den innehöll information och två lära känna varandra övningar, känner på mig att det kommer komma fler sådana. Morgondagen inleds med arbetsmiljö och säkerhet, sen datorkunskap och sist Människan socialt och kulturellt. Får hoppas morgondagen ger mer för det är inte jätte kul att vara förvirrad...

Inga kommentarer: