tisdag, april 27, 2010

Den försvunna växten

När jag var hos mamma och Tony i helgen var vi en runda och handlade lite växter. Anna och mamma handlade en del men jag kom bara hem med en lite växt, en chokladmynta. Förutom den så fick jag även en lavendel som jag ska sätta i en kruka på balkongen tillsammans med chokladmyntan. Jag hade mina växter i en påse från Systembolaget men i går flyttade Tonny på växterna och ställde lavendeln på bordet men chokladmyntan har jag inte sett röken av... Så nu är frågan var tog den vägen??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det e inte fel att lyfta på saker när man letar;)

Anonym sa...

Sen är det inte fel att titta ordentligt om det står något på golvet innan man river ut allt ur skåpen och lägger det på golvet

Johanna sa...

Jag snodde den :) HAHA! Nej men fan vad skumt att den e borta :/ kan ju inte bara gå upp i rök...