tisdag, april 13, 2010

Lista

Hade tråkigt och hittade denna listan på Maddes blogg och härmade henne lite.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Umgänge i solen med vänner och deras husdjur
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov, tror jag...
Vad gjorde du för 15 min sedan: Såg filmen I hate valentin's day
Det sista du sa högt: När kommer du hem?
Det senaste någon sa till dig: Innan åtta.
Vad har du druckit idag: Mjölk och juice
Vad var det senaste du åt: Soppa
Vad var det senaste du köpte: Fika på Fenix
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Godaste glassmaken: Citron Lakrits
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Sover du tungt: Ja ganska
Drömmer du mardrömmar: Ja det händer väl men inte så ofta som tur är
Trivs du med ditt jobb: Jag är student men jag ångrar valet av en av kurserna faktiskt.
Favoritklädsel: Jeans och t-shirt
Favoritlåt just nu: This is my life- Anna Bergendahl
Vad gör dig glad just nu: Våren!!
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Mätt och trött
Favoritgodis: Salt lakrits
Sommarplaner: Resa, umgås med nära och kära
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Räknas Guitar Hero ;-P ?!
Morgon eller nattmänniska: Natt människa, fråga alla som känner mig
Vad är viktigast för dig: Just nu hitta något att göra till hösten, annars mina nära och kära...
Är du kittlig: Ja
Snarkar du: Händer ibland, dock väldigt sällan
Stjärntecken: Tvilling
Äckligaste insekten: Flugor
Stökigt eller välstädat: Säger som Madde som jag lånat listan av, gärna välstädat om jag slipper städa själv
Längtar du mest efter just nu: Ordning i mitt liv

Inga kommentarer: