söndag, september 13, 2009

Höst i luften

I dag har det verkligen varit höst i luften. Det har varit kallt och regnigt hela dagen i alla fall här i Malmö. Jag hade helst hållit mig inomhus men har man en fyraårig kille under samma tak som man lite halvt har lovat att han ska få köra trehjulig till lekplatsen får man ju bita i det sura äpplet och gå ut. E brydde sig inte så mycket om vädret men jag frös. Först så småregnade det bara och då lät jag honom leka, men när det började ösa ner sa jag att nej nu går vi hem och det gick utan stora protester. Jag saknade min röda ullkappa lite även om jag vet att min regnjacka håller regnet borta, skulle ha tagit en tröja till under koftan. Det är väl tyvärr dags för hösten nu så jag får väl inse att det kommer fler dagar som den här.

På tal om något annat, i morgon ska jag hem till G-gatan och T igen... Längtar!!

Inga kommentarer: