lördag, september 26, 2009

Helgens planer!!

Fredag: I går var jag en runda och handlade på maxi och en runda i stan. När jag kom hem började baka kladdkakan som skulle ätas på kvällen. Vid sju kom P och J och vi snackade, tittade på Idol, åt kladdkakan och spelade lite Wii. Det var jag som kom med förslaget Mario kart på Wii, vi spelade i lag och jag och T vann båda gångerna...

Lördag: Idag har jag diskat och tagit det lugnt under dagen. T har spelat match. Nu i kväll har vi ätit och senare blir det en film, The reader och kanske kaka och kaffe. Sen blir det tidigt i säng för min del.

Söndag: I morgon ska jag, pappa och K till Göteborg för att gå på bok och biblioteksmässan. Eftersom vi ska hinna med så mycket så möjligt ska vi köra redan vid sju. T ska spela match (igen) så han ska vara hemma tyvärr.

Inga kommentarer: